Vehicule in ShowRoom cars.cfg
Posted: Mon Oct 24, 2011 6:19 am
Buna m-am gandit sa fac un tutorial cum sa pui vehicule in ShowRoom fara sa se schimbe id-urile
Atentie! Atentie! Sistemul meu e cam vechi dar e la bun. Daca aveti voi ceva in plus nu stergeti. Faceti ce va zic eu.
Incepem
1.Adaugam masinile in cars.cfg.
Vehiculele trebuie sa fie in genul asta: 411, 2386.2446, 559.4359, 7.6070, 90.0000, 1, 1,Dealership,Infernus,520000,,0,0
451, 2353.5449, 572.8694, 7.3122, 90.0000, -1, -1,Dealership,Turismo,492000,,0,0
Ce inseamna fiecare:
411, 2386.2446, 559.4359, 7.6070, 90.0000, 1, 1,Dealership,Infernus,520000,0,0,0
411 -ID Vehiculului (infernus)
2386.2446, 559.4359, 7.6070, 90.0000- Coordonatele Vehiculului
1, 1 - Culoarea Vehiculului
Dealership - Daca e de vanzare (puteti scrie nume acolo Ex:Gireda_Iulian)
Infernus - Aceasta e descrierea ce fel de vehicul este
520000 - Pretul Vehiculului
(Vam atasat un Exemplu de Cars.cfg e de LV)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Color_ID <<<<<< Culori vehicule
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Vehicle_Model_ID_List <<<<<<<<<< ID vehicule
Am rezolvat cu toate astea
2.Daca sau pus vehicule noi in trebuie sa face in PWN(GameMode) cateva schimbaro.
[pawn]AddStaticVehicleEx(487, 1291.5544, -787.3508, 97.5544, 0.0000, 0, 0, 30000);// LCN 232[/pawn]
Aceasta este ultima mea masina din GameMode adica pwn.Are Id 232.
[pawn]for(new h = 233; h < sizeof(CarInfo); h++)
{
AddStaticVehicleEx(CarInfo[h][cModel],CarInfo[h][cLocationx],CarInfo[h][cLocationy],CarInfo[h][cLocationz]+1.0,CarInfo[h][cAngle],CarInfo[h][cColorOne],CarInfo[h][cColorTwo],60000);
}[/pawn]
Deci ultima masina e 232 la [pawn]for(new h = [/pawn] punem [pawn]for(new h = 233[/pawn] adica urmatorul id de la ultima masina.
Bun. Dar asta nu e tot
Apasa Ctrl+F si cautam [pawn]for(new h = [/pawn] vedeti sa fie aiba [pawn]sizeof(CarInfo)[/pawn]
Am gasit asta:
[pawn]for(new h = 233; h < sizeof(CarInfo); h++)
{
SetVehicleParamsForPlayer(h,playerid,0,CarInfo[h][cLock]);
}[/pawn]
La fel la h= punem urmatorul id
Apoi cautam (CTRL+F) public IsAnOwnableCar(vehicleid)
Si inlocuim
[pawn]public IsAnOwnableCar(vehicleid)
{
if(vehicleid >= 222 && vehicleid <= 268) { return 1; }
return 0;
}[/pawn]
233 = Urmatorul id de la ultima masina
268 = Aici cate masini sunt in Cars.cfg [Cum se face 233(sau cate aveti)+nr.vehiculelor din cfg= [pawn]vehicleid <= nr.total[/pawn]
Bun.
Cautam (CTRL+F) public LoadCar()
Si gasim asta.
[pawn]public LoadCar()
{
new arrCoords[13][64];
new strFromFile2[256];
new File: file = fopen("cars.cfg", io_read);
if (file)
{
new idx = 233;
while (idx < sizeof(CarInfo))
{
fread(file, strFromFile2);
split(strFromFile2, arrCoords, ',');
CarInfo[idx][cModel] = strval(arrCoords[0]);
CarInfo[idx][cLocationx] = floatstr(arrCoords[1]);
CarInfo[idx][cLocationy] = floatstr(arrCoords[2]);
CarInfo[idx][cLocationz] = floatstr(arrCoords[3]);
CarInfo[idx][cAngle] = floatstr(arrCoords[4]);
CarInfo[idx][cColorOne] = strval(arrCoords[5]);
CarInfo[idx][cColorTwo] = strval(arrCoords[6]);
strmid(CarInfo[idx][cOwner], arrCoords[7], 0, strlen(arrCoords[7]), 255);
strmid(CarInfo[idx][cDescription], arrCoords[8], 0, strlen(arrCoords[8]), 255);
CarInfo[idx][cValue] = strval(arrCoords[9]);
CarInfo[idx][cLicense] = strval(arrCoords[10]);
CarInfo[idx][cOwned] = strval(arrCoords[11]);
CarInfo[idx][cLock] = strval(arrCoords[12]);
printf("CarInfo: %d Owner:%s LicensePlate %s",idx,CarInfo[idx][cOwner],CarInfo[idx][cLicense]);
idx++;
}
}
return 1;
}[/pawn]
Punem la [pawn]new idx = [/pawn] asa [pawn]new idx = 233;[/pawn](adica urmatorul id de la ultimul vehicul)
Ultimul Pas.
Cautam (CTRL+F) new CarInfo
Si gasim:
[pawn]new CarInfo[268][cInfo];[/pawn]
268-Acesta fiind ultimul id (vedeti mai sus cum se face)
Daca nu ati inteles coment sau apare ceva
Atentie! Atentie! Sistemul meu e cam vechi dar e la bun. Daca aveti voi ceva in plus nu stergeti. Faceti ce va zic eu.
Incepem
1.Adaugam masinile in cars.cfg.
Vehiculele trebuie sa fie in genul asta: 411, 2386.2446, 559.4359, 7.6070, 90.0000, 1, 1,Dealership,Infernus,520000,,0,0
451, 2353.5449, 572.8694, 7.3122, 90.0000, -1, -1,Dealership,Turismo,492000,,0,0
Ce inseamna fiecare:
411, 2386.2446, 559.4359, 7.6070, 90.0000, 1, 1,Dealership,Infernus,520000,0,0,0
411 -ID Vehiculului (infernus)
2386.2446, 559.4359, 7.6070, 90.0000- Coordonatele Vehiculului
1, 1 - Culoarea Vehiculului
Dealership - Daca e de vanzare (puteti scrie nume acolo Ex:Gireda_Iulian)
Infernus - Aceasta e descrierea ce fel de vehicul este
520000 - Pretul Vehiculului
(Vam atasat un Exemplu de Cars.cfg e de LV)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Color_ID <<<<<< Culori vehicule
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Vehicle_Model_ID_List <<<<<<<<<< ID vehicule
Am rezolvat cu toate astea
2.Daca sau pus vehicule noi in trebuie sa face in PWN(GameMode) cateva schimbaro.
[pawn]AddStaticVehicleEx(487, 1291.5544, -787.3508, 97.5544, 0.0000, 0, 0, 30000);// LCN 232[/pawn]
Aceasta este ultima mea masina din GameMode adica pwn.Are Id 232.
[pawn]for(new h = 233; h < sizeof(CarInfo); h++)
{
AddStaticVehicleEx(CarInfo[h][cModel],CarInfo[h][cLocationx],CarInfo[h][cLocationy],CarInfo[h][cLocationz]+1.0,CarInfo[h][cAngle],CarInfo[h][cColorOne],CarInfo[h][cColorTwo],60000);
}[/pawn]
Deci ultima masina e 232 la [pawn]for(new h = [/pawn] punem [pawn]for(new h = 233[/pawn] adica urmatorul id de la ultima masina.
Bun. Dar asta nu e tot
Apasa Ctrl+F si cautam [pawn]for(new h = [/pawn] vedeti sa fie aiba [pawn]sizeof(CarInfo)[/pawn]
Am gasit asta:
[pawn]for(new h = 233; h < sizeof(CarInfo); h++)
{
SetVehicleParamsForPlayer(h,playerid,0,CarInfo[h][cLock]);
}[/pawn]
La fel la h= punem urmatorul id
Apoi cautam (CTRL+F) public IsAnOwnableCar(vehicleid)
Si inlocuim
[pawn]public IsAnOwnableCar(vehicleid)
{
if(vehicleid >= 222 && vehicleid <= 268) { return 1; }
return 0;
}[/pawn]
233 = Urmatorul id de la ultima masina
268 = Aici cate masini sunt in Cars.cfg [Cum se face 233(sau cate aveti)+nr.vehiculelor din cfg= [pawn]vehicleid <= nr.total[/pawn]
Bun.
Cautam (CTRL+F) public LoadCar()
Si gasim asta.
[pawn]public LoadCar()
{
new arrCoords[13][64];
new strFromFile2[256];
new File: file = fopen("cars.cfg", io_read);
if (file)
{
new idx = 233;
while (idx < sizeof(CarInfo))
{
fread(file, strFromFile2);
split(strFromFile2, arrCoords, ',');
CarInfo[idx][cModel] = strval(arrCoords[0]);
CarInfo[idx][cLocationx] = floatstr(arrCoords[1]);
CarInfo[idx][cLocationy] = floatstr(arrCoords[2]);
CarInfo[idx][cLocationz] = floatstr(arrCoords[3]);
CarInfo[idx][cAngle] = floatstr(arrCoords[4]);
CarInfo[idx][cColorOne] = strval(arrCoords[5]);
CarInfo[idx][cColorTwo] = strval(arrCoords[6]);
strmid(CarInfo[idx][cOwner], arrCoords[7], 0, strlen(arrCoords[7]), 255);
strmid(CarInfo[idx][cDescription], arrCoords[8], 0, strlen(arrCoords[8]), 255);
CarInfo[idx][cValue] = strval(arrCoords[9]);
CarInfo[idx][cLicense] = strval(arrCoords[10]);
CarInfo[idx][cOwned] = strval(arrCoords[11]);
CarInfo[idx][cLock] = strval(arrCoords[12]);
printf("CarInfo: %d Owner:%s LicensePlate %s",idx,CarInfo[idx][cOwner],CarInfo[idx][cLicense]);
idx++;
}
}
return 1;
}[/pawn]
Punem la [pawn]new idx = [/pawn] asa [pawn]new idx = 233;[/pawn](adica urmatorul id de la ultimul vehicul)
Ultimul Pas.
Cautam (CTRL+F) new CarInfo
Si gasim:
[pawn]new CarInfo[268][cInfo];[/pawn]
268-Acesta fiind ultimul id (vedeti mai sus cum se face)
Daca nu ati inteles coment sau apare ceva